Sivut

12.6.2016

Planner elämää

Oli toukokuu 2013, olin töissä. Eväänä minulla oli smoothie pullo, muovinen.
Työn tuiskeessa unohtui eväät kassiin.
Meillä oli 4Hn ja seurakunnan ensimmäinen yhteinen tapahtuma: kevätkarkelot.
Tapahtuma loppui ja siivosimme, ajattelin että hörppään sen smoothien pois.

Enpäs hörpännyt, sillä se oli räjähtänyt kassiin...
ja miten tämä taas liittyy asiaan? 
No, siellä samaisessa kassissa kulki silloin koko elämä...
eli kalenteri.

Silloinen kalenteri oli ihana, siniset kannet ja olin koristellut sitä washiteipillä ja tarroillakin.
Mutta, smoothie pullon räjähdys teki kalenteristani käyttökelvottoman.
Se haisi järkyttävälle,eikä siitä saanut enää mitään selvää...

Lähes kolme vuotta elin kännykän kalenterin kanssa, töissä seinäkalenteri ja paljon 
keltaisia muistilappuja.
Tänä keväänä kaikki muuttui, elämä sai uuden merkityksen...  

Tähän kevääseen on mahtunut paljon youtubevideoita, viimeisimpänä katsoin How to bullet journal in a filofax.  Lisäksi facebookin selaamista, blogeja ja olenpa ikkunashoppaillut monessa verkkokaupassa.  Facebookissa olen löytänyt vertaistukea ryhmästä nimeltään planner lovers finslad ( linkki blogin oikeassa alaidassa).  Myös ryhmän blogi ( linkki niinikään oikeassa laidassa) on ollut antoisaa luettavaa. Myös instagramin kuvia olen selannut ahkeraan...


Olen vähän tuuliviiri välillä, niinpä olen kerennyt tälle keväälle kokeilla happy planneria, travellers journalia, personal kokoista kalenteria ja haaveilla monesta muusta...
Haluan nyt esitellä tämän hetken kalenterini...


Sain planner lovers finland ryhmän swapissa tälläisen ihanuuden.
Tästä tuli kokonsa puolesta heti minun lompakkokalenteri.
Tämän sisällä on pankkikortin lisäksi muistiinpanopaperia, washiteippilistaus 
ja näyttipä vetoketjun takana taskussa olevan pari euroakin.
Kynä kulkee myös mukana ja sen voin todeta, että ompa ihanaa nykyään kun sen
kauppalistan löytää helposti...


Tällä hetkellä suuri suosikkini väreissä on siis vihreä.
Wish verkkokaupasta, tuolta jostain kaukaa Kiinasta kotiutui minulle viime viikolla 
ihana limenvihreä A5 kokoinen planner.


Avattuna se limenvihreä näyttää tältä.
Taskut ovat tässä näin päin, jotenkin itse tykkään tästä tavasta enemmän..

Tällä hetkellä siis planneri näyttää tältä, kun sen avaa..


Taskut ja koristeena oleva kamera näkyvät tässä.
Kun kerroin saaneeni vertaistukea planner lovers finland ryhmästä, niin 
olen saanut sieltä myös ystäviä, joiden kanssa viestitellään joka päivä.
Yhdeltä heistä sain tuon kamerakoristeen.  Kiitos vielä!


Etukantta koristaa nyt tälläinen teksi.
Simple stories digikaupasta olen ostanut muunmuassa sellaisen kitin,
 mistä olen tulostanut tämän tekstin.


To do listan olen tulostanut täältä.
Alkuperäinen oli värillinen versio, mutta itsellä on vain mustavalko 
tulostin, joten tällä mennään.  Samasta linkistä tulostin myös monthly
trackerin, jonka käyttöä nyt opettelen.
Jos sinulla on hyviä vinkkejä, että mitä kaikkea siihen voisi listata, 
niin kerrothan?




Pistesivut olen myös tulostanut jostakin ilmaislinkistä,
mutta se linkki on hävinnyt linkkilistaltani.


Kuukausi sivu on myös ilmainen, nätimpi se olisi värillisenä,
niinkuin alkuperäinen. Mutta aina ei se värillisenä tulostaminen onnistu.
Pikkasen washia ja värillisiä kyniä tekee kuitenkin ihmeitä sivulle.




Viikkosivut niin ikään ilmaistulosteita.


Siinäpä se oli, pääpiirteissään minun käytössä olevan plannerin ja lompakkokalenterin
esittely.  Tämä on kyllä tälläiselle paperiaskartelijalle, jolla ei ollut enää
minkäälaista intoa askarteluun, niin ihanaa puuhaa.

Vaikka et olisikaan askartelija, mutta edes jollakin tasolla planner maailma 
kiinnostaa, niin tule mukaan! Hyppää meidän iloiseen joukkoon!

1 kommentti:

  1. Tosi kiva teksti ja ihana nähdä sun setup 😍 Toi vihreä on kyllä huikean hieno väri 😊

    VastaaPoista

Hei!
Kiva kun tulit katsomaan blogiani ja vielä mukavampaa, että halusit kommentoida. Kiitos kommentistasi.


Glad you got to see a blog and an even more comfortable, that you wanted to comment on. Thank you for your comment.