Sivut

4.1.2012

Sosiaalinen media

Tunnustan, olen sosiaalisen median suurkuluttaja.
Tykkään lukea  blogeja ja  surffata netissä muutenkin, 
mutta tuo facebook on vienyt minut ihan kokonaan!

Facebookissa ei minun profiilia pääse lukemaan kuka tahansa, 
vain kaverit pääsevät.
Mutta facebookin peukalo keskellä kämmentä sivua pääsee
lukemaan ja siitä voi tykätä klikkaamalla tuosta vasemmalta
puolen tuota merkkiä.  :)

Tänään muistin yllättäen, että onhan mulla tunnarit twitteriinkin.
Jos haluat seurata minua twitterissä, niin klikkaa sitten tuosta oikean reunan
follow napista.

Jos taas tuntuu, että haluat minuun yhteyden sähköpostilla, niin
tuulis  at  gmail.com  on osoite
jossa laatikko kolahtaa, kun minulle kirjoitat  :)

Tänään muuten sain joltakin tuntemattomalta mieheltä
kuvia.  Kiitos ei sellaisille, en tarvitse toisten miesten kuvia
sähköpostiini.  :)

Niijoo, onhan se sitten vielä se koukussa kortteihin sivusto,
jonka kautta saa minuun otettua yhteyden, tällä hetkellä
on vaan tämä elämä niin hektistä että en kk;ssa oikein kerkiä olla....


Niijoo, ahkeroinhan minä tässä päivänä eräänä itselleni kasan 
käyntikortteja.

Takapuolella siis leimalla tehty kuva, jossa on
sananmukaisesti peukalo keskellä kämmentä, eikös?
Viime maaliskuussa Bisseltä sain/vaihdoin tämän.
Tää on niiiin mua kuvaava, mutta nyt vasta kerkesin sillä leimaamaan.

Toisella puolen sitten on blogin nimi, minun nimi, sposti osoite
ja blogin osoite.
Puhelinnumeroa en ihan kaikille jaa, 
mutta jos joku sen tarvii niin kyllä sen saa.


1 kommentti:

  1. Voi että hieno tää sopii tuohon sun bloginimeen niin niin hyvin.Hieno idea noita käyntikortteja pitäs olla ittelläkin.pitää laittaa mietintään.

    VastaaPoista

Hei!
Kiva kun tulit katsomaan blogiani ja vielä mukavampaa, että halusit kommentoida. Kiitos kommentistasi.


Glad you got to see a blog and an even more comfortable, that you wanted to comment on. Thank you for your comment.