Sivut

21.1.2012

Kainuun ensimmäiset korttimessut on ohi!

Kainuun ihka ensimmäiset kortitmessut oli
tänään lauantaina!

Oli kyllä aivan mahtavaa nähdä, miten ihmiset olivat 
kiinnostuneita esimerkiksi big shotista!



Minulla oli mukana BIA, dreamkutz ja taittelulauta, 
sekö tusseja.

Esittelin myös big shotin käyttöä.

Kuvassa on minun korttitelineeni, toivottavasti ihmiset saivat ideoita
minun korteista.  Sain minä yhden kortin myytyäkin.  :D

Mukava päivä siis takana, seuraavan kerran askarrellaan 
sitten korttiaskrtelutapaamisessa 25.2  Kirkkoahon entisellä koululla.
Jos haluat tulla mukaan, niin Tervetuloa!

4 kommenttia:

  1. kauniita kortteja :) mistäs olet noin kivan kortti telineen ostanut?

    VastaaPoista
  2. Onhan nuo kortit olleet varmaan kaikki esillä täällä blogissa :)

    Villakeijulta olen ostanut telineen, tykkään tuosta mallista!
    Kotona se on minulla tuossa konepöydän päällä olevalla hyllyllä ja kortteja siinä. :)

    VastaaPoista
  3. No nytko ne messut oli? Minä jotenkin olin itselle iskostanut, että ne on ensi viikonloppuna. =(

    VastaaPoista
  4. No, nythän ne oli.

    Laitahan ylös 25.5, sillon on askartelutapaaminen Kirkkoahon koululla :D

    VastaaPoista

Hei!
Kiva kun tulit katsomaan blogiani ja vielä mukavampaa, että halusit kommentoida. Kiitos kommentistasi.


Glad you got to see a blog and an even more comfortable, that you wanted to comment on. Thank you for your comment.