Sivut

29.11.2011

Siipiä!


Joko muistin kertoa, että tässä jokin aika sitten mun pikkuveli kävi ostamassa minulle sinellistä tän siipistannssin?

:D

Joo, jooo.... oon sen kertonunna ennenkin, mutta pakko hehkuttaa sitä, että pikkuveli reipasteli lähisinelliin ja osti mulle tän!



Minähän olen aikamoinen heijastinfani, eiköhän sekin ole tullut jo selväksi?  :)
niimpä, heijastimia tein taas!
Vielä on pikkasen heijastikangasta, pitänee hommata sitäkin lisää!

Mutta siis, siivissä on takana huopaa ja kiinnistyssysteemi.  Oikein simppeleitä.


1 kommentti:

  1. Tosi kivoja :)

    Itselläni on ties kuinka monetta vuotta rullalla heijastinkangas askartelupöydällä, odottamassa että saisin tehtyä siitä jotain kivaa. Aina se unohtuu, vaikka rulla on melkein nenän edessä!

    VastaaPoista

Hei!
Kiva kun tulit katsomaan blogiani ja vielä mukavampaa, että halusit kommentoida. Kiitos kommentistasi.


Glad you got to see a blog and an even more comfortable, that you wanted to comment on. Thank you for your comment.